2009. augusztus 15., szombat

1. nap: Pamplona-Obanos 21,1 km

Hola! Kezdem az elso nappal, habar mar a masodikon is tul vagyok :) Pamplonabol kora reggel indultunk, meg sotetben magyar utitarsaimmal, Judittal es Gergovel.
Kierve a varobol lassan kezdett vilagosodni, majd elertuk Cizur Menort, Zariquieguit.
Innen kemenz emelkedo kovetkezett, de hamar megtanulutk, hogy ezerszer inkabb emelkedok, mint hegyrol lefele. Az ereszkedes menthetetlenul kicisnalja a terdet, vannak trukkok, rogyasztott terd, sok botozas, de mindenkepp faj. Az Alto del Perdon nevu csucsot 790 meteren ertuk el, itt kozepkori zarandokokat abrazolo vasszobrok allnak. Ja, hiaba fenykepezek, nem hoztam kabelt, es az alberguek gepein nem is igen lehetne hova csatlakoztatni.
Kezdtem erezni, hogy le fogok egni, ezert mondtam Juditeknak hogz menjenek nyugodtan, elokotortam egy hosszu ujju inget, de olyan nagy volt a forrosag, hogy kezdtem azt erezni, napszruast kapok.
Jo 21 km gyaloglas utan majdnem ketto ora volt, mire elertem Obanost, ami meg kozel 3 km-re volt tervezett celunkig, Puenta de Reinaig, de nem erdekelt, az elso albergueba beestem. A vendegkonyvben epp elottem Juditek, es epp akkor leptek ki a haloterembol, amikor lerogytam :) kellemes albergue volt, eleredt ejszaka az eso, rohantam ki a cuccokert az udvarra...csudi volt.
Reggel hiaba az 5.30as keles, igy sem tudtam fel 7nel elobb elindulni, sot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése