2009. augusztus 15., szombat

2. nap Obanas-Villatuerta 20 km

Mindenekelott: ha a Joisten is ugy akarja, holnap 8 es 9 kozott Iracheba erkezem, ami borkutjarol nevezetes. Szoval ha ebben az idoszakban ide kattintasz: www.irache.com/webcam.html akkor elvileg lathatod, hogy vedelek vorosbort egy kozkutbol. Ha nem is epp miattam, de gyanitom, a puszta latvany sem hetkoznapi.
Itt Villatuertaban dul a fiesta Maria mennybemenetelet unneplik (aug. 15.) Allami unnep, semmi nincs nyitva, cserebe viszont tuti kis privat alberguet talaltam, ahol meg vacsit is foznek nekunk. Mar csak ket ora...az sok... Ehes vagyok :D
3 es fel kilometerre vagyok Estella varosatol, amit igy csak reggel erek el, majd igyekszem kivulrol megnezni a latnivalokat.
Ma egesz nap egyedul mentem, es ha mar igy alakult, hat jol alakult. Nincsenek meg nagy tanulsagai az utnak, egyelore lekot az aggodalom. Reszben a testem ilyen-olyan bibijei, reszben a tulajdonom feltese tolti ki a gondolataimat. Biztos vagyok abban, hogy ez el fog mulni. Mindenesetre szeretnek kozepkori zarandok lenni, egy szal tarisznyaval. :)
Ma megtamadott egy darazsraj, bar ugy velem, nem artottam nekik. Megcsiptek, de mielott eluralkodott volna rajtam a panik az elmeleti allergiam miatt, gyorsan elokotortam a kalciumot a taskabol (jo otlet volt, Ali :) es adtam belole az utanam kovetkezo ket sorstarsnak. Az izraeli lany gyanakodva tette el, nem merte meginni, mondvan o nem allergias, kalciumrol pedig meg sose hallott :) a katalan fiu sem, de o elhitte, h nem art.
7 percem van meg a netbol, takarekoskodom, megnezem a holnapi tudnivalokat.
Puszi nektek, special pusz elso kommentelonknek, Szilvinek, es viragaim aldott orzojenek, egyetlen Barackomnak :)
faradt vagyok, es ehes, mondtam mar? :)

3 megjegyzés:

  1. Gina!
    Hát,...sikerült meglepned ezzel a zarándoklattal!!! ;)
    Gondolok Rád sokat, az imáimba is "beteszlek"! :) Remélem, ér majd valami fantasztikus hatás, amit talán vársz, vagy valami olyan, amit nem vársz, de annál nagyobb ajándék! Kívánom, hogy legyél úrrá az aggodalmaidon, a fáradtságon és erősödj sokat az út alatt, főleg lelkileg!!!!
    Azért a zarándokfegyelem sokat lazult az elmúlt 1500 évben... netezés, ilyesmi... hmmm :)))
    Na, mielőtt kigördül egy könnycsepp vagy valami nyál a számítógépből, be is fejezem.
    Sok puszi. Czini :)

    VálaszTörlés
  2. nem láttalak a borkútnál! vagy csak sötét van a kamerának? ;))))

    VálaszTörlés
  3. Hola, puszi nektek, lanyok :) a borkut nem latszik most sem, nem ertem mi a baj...

    VálaszTörlés