2009. augusztus 13., csütörtök

HOLA, Pamplona!

Kedves Mind, tegnap sikeresen es pontosan leszalltam Madridban, a repterrol egyenesen a palyaudvarra mentem, ahol hosszas szerencsetlenkedes utan (nem en tehetek rola :) megvettem a masnapi vonatjegyet Pamplonaba. A szalloda felelmetes volt, de az is lehet, h most ebredtem ra, milyen egyedul vagyok.
Alig par ora alvas utan 5 elott ebredtem magamtol, meg sotetben indultam el fel hetkor az Atochara. A pamplonai vonatnal hatizsakos magyar szalagos ifjak: gyanusak voltak mar Ferihegyen is :) igy mar az elso napot magyarokkal tolthettem, Judittal es Gergovel barangoltunk a pamplonai allomastol a belvarosig, ahol a legszuperebb szallast fogtuk ki. A Jesus y Maria uj albergue, roppant kellemes. Vettem botot az El Corte Inglesben, mivel a sajatom nem volt kompatibilis a hatizsakommal, igy el se tudtam hozni. Voltunk zarandokaldason a Katedralisban, szetneztem delutan a varosban, festegettem, uldogeltem, padon ettem bicskaval, nomadelet, lol.
A ket Moleskinnak orulok nagyon, mar van ket rajzom az akvarellesben (sikerult talalnom egy muveszellatot is, ahol vettem ecsetet) es irogatok a kockasba is :) holnap indulunk, a terdem mar ma fajt, eleg sok santikalo zarandok jon-megy itt a szallason, nem tom, mi lesz... na, de ha tudnam, miert is jottem volna? Polka hianyzik!

1 megjegyzés:

  1. szia, örülök, hogy végülis kellemesen indult a nagy út. remélem pozitív élmény lesz, de biztosan, csak bízz magadban és mindig szépen, ügyesen... :)) nem leszel egyedül, mert én pl. mindig gondolok rád, hogy vajon hol vagy, merre jársz, miket látsz... puszillak

    VálaszTörlés