2009. augusztus 18., kedd

5. nap: Torres del Rio-Logroño 20 km

augusztus 18. mindenem fáj....

no, próbálok hozzátenni vmi értelmes információt.

A torres del rioi pihenes utan (elotte valo nap ugye csak 8 km-t mentem, igy volt idom kicsit regeneralodni, tudtam, hogy el kell jutnom legalabb Logronoig. Igen am, de a labam nagyon fajt, igy eleve csak a teva szandalban tudtam elindulni. Szandal plusz zokni, of course, mashogy nem is szabad megprobalni.
Mivel felek a sotetben :) es az ut eleje - a helyzetet sulyosbitando - egy temeto mellett vezetett el, ugy dontottem, hogy elfogadom elozo esti halotarsam, a jo hatvanasnak tuno ausztral John tarsasagat. Nagy elmeny volt, megfeszitetten kellett koncentralnom, foleg az elso idoben, hogy megertsem a sajatos ausztraliai akcentust :)
Ahogy kivilagosodott, elkoszontem Johntol, es Vianaig meg sem alltam. Kaprazatosan szep templomot latam meg a kavezoval szemben, ami egyszeruen hivogatott, talan a jellegzetes kapuzata miatt ereztem igy. Viana utan talalkoztam Bernarddal, a szep csoki fiuval, aki legnagyobb meglepetesemre kozolte, hogy nemet :) a mamaja nemet, a papaja nigeriai. Egyutt mentunk egesz Logronoig, ahol zarandokok sorfala jelezte az albergue bejaratat.
Alig birtam felmaszni az emeletre, raadasul az emeletes agy felso szintje itt is ugy 50 cm-re van az alsotol, de nehany pup utan mar ezt is tudtam kezelni.

Elkoltottem az elso meleg ebedemet, bar ne tettem volna, sikerult egy tipikus belvarosi lenyulos teraszra kiulnom, ahol eletem legrosszabb vega lasagnajat ettem egy sorrel 11 euroert. Egyszercsak a hatterben felzengett Michella hangja, a francia no, akinek pont olyan az angol akcentusa, mintha Clouseau felugyelot hallanam. Nem amburzset akart :) Vele ketten voltunk egy szobaban Villatuertaban, felettebb szorakoztato volt, ahogy hangosan sohajtozott, szidta a spanyolokat, es magaban beszelt. Nyilvan aggodott, hogy elfelejti szep anyanyelvet itt a barbarok kozott. ;)

4 megjegyzés:

  1. Szia Gina!

    Bocs, hogy tegezlek. Ma délután bukkantam rá a blogra, miközben a jövő áprilisi Caminomra kerestem segédanyagokat. Nagyon szurkolok Neked! Próbálok erőt küldeni, hiszen annyi minden tud segíteni az emberen. Tudod, nagyon nehéz dolgok inspiráltak az útra... Közel egy éve készülök, és remélem, hogy jövő tavasszal sikeresen végig tudok menni. Most a legtöbb amit tehetek, hogy szorítok Érted! Minden nap figyelem a küzdelmedet... fiatal vagy. .menni fog.
    Bízom benned, és ismeretlenül is Veled vagyok!

    Sünikoca

    VálaszTörlés
  2. Drága Gini,

    Remélem most már végre sikerül itt is üzenni Neked!
    Nincs olyan napszak, hogy ne gondoljak Rád többször is. Melegséggel tölt el, ha belegondolok, hogy a Barátomnak nevezhetlek. Minden egyes kilométerért büszke vagyok Rád, hogy megteszed! Sokan szeretünk Téged, adjon ez erőt Neked minden lépésedhez.
    Mást ilyen messziről nem is nagyon tehetünk érted.

    Millió puszi,
    Barackod

    VálaszTörlés
  3. Kedves Sunikoca, nagyon meghatodtam a kommentedtol, koszonom. Ha barmiben tudok neked segiteni, irj a pzg kukac citynet pont hu cimre. Most meg nem erzem, hogy autentikus valszokat tudnek neked adni az uttal kapcsolatban, hiszen nagyon az elejen vagyok, de ha hazajottem, nagyon szivesen segitek a felkeszulesben. Vizholyagkezelesben profi vagyok, es peldaul mar azt is tudom, h igy egy het utan jon az elso durva lelki melypont :)

    VálaszTörlés
  4. Egyetlen Barackom, mindjart sirok, komolyan, olyan drága vagy! Es komolyan erzem, hogy gondoltok ram, es erzem, h ez erot ad

    VálaszTörlés