2009. augusztus 20., csütörtök

6. nap Logroño-Nájera 30 km

Augusztus 19.
Eloszor es utoljara kovettem el azt a hibat, hogy hosszabb idon keresztul tarsulok vkivel.
Bernard javasolta, hogy induljunk egyutt reggel, es ezt nem utasitottam el, a mar emlitett sotet-para miatt. Szepen komotosan mentunk, igaz a reggeli kavemhoz nem jutottam hozza, mert nem akartam, higy miattam kelljen megszakitani az utat...
Kesobb, mar vilagos volt, meglattunk egy satrat, benne egy olyannyira valoszerutlennek tuno alakkal, hogy eloszor azt hittem, vmi szobor. O volt Marcelino, aki leginkabb egy reg varzslohoz hasonlithato kulsovel bir, es egy filler viszonzas nelkul osztogatja az arra jaroknak a gyonyoruen kifaragott zarandokbotokat, kekszet, szilvat, almat. Bernard donativo (adomany) probalkozasat duhodten utasitotta vissza, pedig franko botra cserelte neki az eddigi hasznalhatatlan, gocsortos faagat.
Tenyleg tetulassan mentunk, bar ereztem, hogy az en labfajasomon csak az segit, ha gyorsan megyek. Egy ido utan el kellett koszonnom, mert ereztem, hogy mar magamnak teszek rosszat.
Ventosaban hosszabb ideig pihentem, bar ekkor mar 13 ora is elmult. Labmasszazs, zoknicsere, stb. (innen koszi nagyGinanak a Perskindol gel otletert, kivaloan jegeli a labakat :)

Najeraba fel 4 korul poroszkaltam be, de hosszasan kellett meg a hatartol jonni mire elertem az alberguet. Ahol kiderult, hogy nincs hely. Egyaltan.

Igy hullafaradtan, a legdurvabb hosegben elgyalogoltam a hospitalero altal megjelolt "alternativ szallasra", ami a helyi kulturhaz vmelyik terme lett volna. A szallas az, hogy leteritheted a matracod (nekem nincs), vagy behuzhatod magad a halozsakba, es alhatsz a foldon. Na, ne.
Epp jott vissza egy spanyol a haverjaihoz/csaladjahoz, h megkerdezte a helyi ketcsillagos szalloda arait, es 42 euro ket fore (!que!, cuarenta y dos????, que caro!), nekem tobb se kellett, elindultam a 200 meterre levo szallodaig. Egy fore 35 euro volt. Elfoglaltam a szobat, es elkezdtem bogni. Mert hogy egy szar luxuszarandok vagyok, stb. Vegul Ali tett helyre telefonban, ettol kicsit lenyugodtam. Elmentem nezelodni, majd bevasarolni, a Najerilla folyo partjan a lemeno nap fenyeben, egy fa alatt uldogelve betoltam a frissen vett kenyeret es sajtot, festegettem, vegul visszamentem a szallasomra, es kielveztem az egyedullet minden percet, ugymint zuhanyzas, nyujtozas az agyban, labtamasztas a falnal, elmelyult richtofitos vadlimasszazs, stb. Ugy aludtam, mint a bunda :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése