2009. augusztus 17., hétfő

4. nap Los-Arcos-Torres del Rio 8 km...

Augusztus 17. Ja, ja, annyi az. Ma ennyi ment.
Ejszaka megint nem sokat aludtam, borzalmasan meleg volt, es az egy hetig tarto fiesta reszekent ma ejszaka vegigmentek az utcakon enekelve...csudi volt.
a kislabujjam nem lett jobb, de eszembe se jutott, hogy ne tudnek elindulni. Egeszen addig hittem ebben, amig fel nem vettem a bakancsot. Az elso lepesek utan radobbentem, hogy nem tudok menni. Elsirtam magam, es megallithatatlanul zokogtam a sarokban. Aztan lassan, nagyon lassan, rajottem arra, hogy nem sietek sehova. Ha faj, faj, nem kell nekem ma 28 km-t mennem Logronoig, de meg 18at sem Vianaig. Jutok, ameddig jutok. 9 oraig beszelgettem Andreaval es masokkal, akik ilyen-olyan okok miatt nem indultak el koran. Megittam ket kavet, osszeszedtem magam, es a tudattol, hogy akar maradhatnek is, konnyebb volt elindulni. Utkozben azzal szorakoztattam magam, hogy magyar-angol-spanyol camino hangosszotart raktam ossze gondolatban, majd fennhangon az anyukamnak, aki szinten szeretne eljonni az utra, ha nyugdijba megy.

4 megjegyzés:

  1. Szia Gina! Remeljuk, hogy jobb mar a labad es nemsokara megint tudsz csatlakozni hozzank! Jo pihenest es Buen Camino!
    Judit es Gergo

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. bocsika, kicsit kavarok itten ;))írtam, aztán véletlenül töröltem...
    tehát:

    Először is: jobbulást a lábadnak! Valószínüleg nagyon hülye összehasonlítás lesz, de elmondom, hogy nekem még ma sajog a talpam a szombati végigtáncolt-mászkált-ácsorgott sziget nap/éjszaka után... úgyhogy riszpekt Neked, dírfrendkollíg!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Hola mindenkinek :) Logroñoban vagyok, lábam rettenet, de eljutottam idáig. Judit, észrevettétek, h a ñ melletti gomb lenyomása után ékezetesek lesznek a magánhangzók? good news :D Szilvi, az durva lehet :D kuldok majd kepet a labamrol, h megvigasztaljalak :)

    VálaszTörlés