2009. augusztus 20., csütörtök

7. nap Nájera-Santo Domingo de la Calzada 21 km

Augusztus 20.
A szallodatol az alberguehez mentem, hogy szokasos reggeli tarsat talaljak magamnak. A spanyoloknal nem nagyon van fejlampa, igy gondoltam, ennek menten konnyeden kialakitok egy kolcsonos es erdekmentes baratsagot valakivel.
Bruno, a francia csapodott mellem, aki nem beszel sem angolul, sem magyarul, es mivel en nem beszelek franciaul, a spanyolban talaltuk meg a kozos nyelvet, muhaha.
Spanyolul 8 eve tanultam egy evig, ami egy alapfoku nyelvvizsgara volt eleg akkor, igy nem allitom nagy feladat ele a kedves olvasot, amikor el kell kepzelnie a jelenlegi tudasszintemet. Az elso piheno utan aztan tarsamul szegodott egy hatvanas ir uriember, Kevin, akivel Bruno utan tobb mint felemelo volt az angolul torteno tarsalgas. A legmokasabb viszont az, hogy az ir es a francia kozott vegul en forditottam angolrol spanyolra es vissza, lol.
Kevin boldogan osztotta meg velem, hogy milyen klassz, hogy itt ennyi magyar van. Itt, hol? Bibor, az obudai angol nyelvtanar, mint kiderult, par szaz meterrel ment elottunk, igy Kevin osszehozott vele. Ajandek volt a mai napra, egy orat mentunk egyutt, es sokkal gyorsabban ment igy az ido. Vegul elhagytuk egymast, es lenyegeben kaja es piheno nelkul vmivel 11 utan megerkeztem a Najeratol 21 km-re levo kis telepulesre, Santo Domingo de la Calzadara, ahol legnagyobb meglepetesemre az albergue elott Judit es Gergo rikkantott utanam :) Jo ez a nap.

3 megjegyzés:

  1. Szia Gini,

    El sem hiszem, hogy már több mint egy hét telt el azóta, hogy utoljára láttalak. Rohan az idő... Legalábbis itthon.
    Megnyugtató, hogy újra írsz, s most úgy érzem a körülményekhez képest, jó a hangulatod is.
    Ahogy számolom a napi átlagos 20 km simán megvan, sőt, fölötte vagy. Ezt a speciális tapaszt kiváltó zokni ötletét szerintem még most csírájában védd le, mielőtt valaki a Te ötletedet a magáévá tenné.

    Hogy is kell mondani? Bueno Camino!

    Puszillak,
    Barack

    VálaszTörlés
  2. Ja,azt elfeledtem az előbb megírni, hogy: természetesen a virágjaid is üdvözletüket küldik! :-) Stop
    A kapukód műxik! Stop

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. A viragok vegre jo kezekben vannak, es vegtelenul hálásak, hogy vegre eltakarodtam a kozelukbol :D

    VálaszTörlés