2009. augusztus 23., vasárnap

10. nap Atapuerca - Burgos 19,5 (-4)

Augusztus 23.
Ezt most allati nehez elnagyarazni, illetve ugy leirni, hogy otthon olvasva ne tunjon fellengzosnek, vagy hiteltelennek, de sokat jar a fejemben tegnap ota az elmulas, a halal. Azt mondjak, ez az elso egyharmad a "meghalás" metaforaja, maskor pedig azt, hogy az elet elso harmada. Nekem a pusztulas koszon vissza, de nem mindig negativ ertelemben.
A tegnapi atapuercaban voltam, az europai ember szulohelyen. A telepulesen mar egymillio evvel ezelelott boldogan ettek egymast az emberek, szoval itt rogton kepen vag a tudat, hogy ehhez es az elmult ropke evezredekhez kepest megis mi az en tyuxaros kis eletem? aztam reggel az a burgosig vezeto uton ketszer csapott meg a halal nagyon is konkret szaga, mind a ketszer doglott macskak bomlo teteme hevert az ut szelen: azt ereztem es lattam meg.


Kulonben is, amire biztosan megtanit ez az ut, az a ma mindenek felettisege. Hogy csak a a ma van, sem a tegnap, sem a holnap nem szamit. Az elotted levo nehany kilometer fontos, a kovetkezo telepules, a viz, ennivalo. Ennyi. Kit erdekel, mi volt tegnap, mi lesz holnap, ket nap mulva.
Today is a gift. That is why it is called the present.

3 megjegyzés:

  1. Sziamia Ginim,
    Éreztem, hogy a mostani hallgatás után is egy hosszabb beszámolónak szükséges következnie, így alig vártam, hogy meglássam újabb soraid. Úgy gondolom Szilvihez hasonlóan én is Gini fun lettem. :-)
    Gondolataidból úgy tűnik, hogy igazán talán most kezdenek el jönni számodra a válaszok, hogy miért is kell végigcsinálnod ezt a régóta fejedben kavargó zarándoklatot. Vártam már ezt a pontot, nagyon! A lelki mélységek megéléséhez mindig több időre van szükség, hisz a fizikai fájdalmakat általában hamarabb észleljük. Nagyon kíváncsi vagyok a további felismerésekre, részletekre is, a publikosakra és a titkosakra is. :-)
    Rengeteget gondolok Rád!
    Bueno Camino!
    Millió puszi,
    Barackod

    VálaszTörlés
  2. szia gina,

    most már nagyon szeretnék írni neked vmi szépet vagy okosat, de még mindig nem tudom megoldani, h ne legyen szokatlanul patetikus. inkább rövidítem, és elrontom, amire gyakran gondolok: az áldások esőjét megpróbáltatások vihara hozza... és még egy, épen: az erő veled van :D

    olvasunk, és még ha nem is írunk, sokat gondolunk rád, meg arra is, h hiááányzol a csipetcsapatból! írj még, hadd sóvárogjunk :)

    kitty üzeni, h hajrá, roland nem üzen semmit, mert ő egyéniség :)

    pussz móni

    VálaszTörlés
  3. Ginike, merre barangolsz? Give me a life sign, dírfrendkollíg! :) Hamarosan küldök mailt, csak most kicsit összevissza telnek a napjaim...
    Pusziiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés