2009. augusztus 27., csütörtök

11. nap Burgos-Rabe de las Calzados 12,5 km

Augusztus 24.
Ha a leggyakrabban hasznalatos brit kiadasu zarandok utikonyv harminc legfontosabb mondata kozott szerepel a "Tengo tendinitis" = "Inhuvelygyulladasom van", akkor nem tekintheto eppen varatlan fordulatnak, hogy tiz kilometerrel Burgos utan eddig is fajo bokaim vegleg felmondtak a szolgalatot, es heves tuneteket produkalva koveteltek ki maguknak a figyelmet. Igy nem volt mas valsztasom, mint elballagni a tarjadosi haziorvoshoz, mikozben minden lepes olyan volt, mintha keseket vagdosnanak ket meterrol a bokaimba. Masfel ora remenytelennek tuno varakozas utan ujra egy angolul nem beszelo orvossal fecseghettem a tuneteimrol. A tendinitisszel kapcsolatban megnyugtatott, hogy minden zarandok ezzel vagy vizholyaggal jon hozza (jo hogy mondja, doktor ur, az is van!). Ibuprofent irt fel (3x1) es a lelkemre kototte, hogy 2-3 napig felpolcolt labakkal uljek szepen a fenekemen a legkozelebbi albergue vendegszeretetet elvezve.
Ez a ket km-re levo Rabe de los Calzados egyik kis albergueje lett, ahova belepve elelmelkedtem azon, hogy 1. mit fogok en itt csinalni ket napon keresztul? 2. miert is kellett nekem itt megallnom, vajon kivel kell itt talalkoznom? Perceken belul megerkezett a Barcelonaban elo, de boliviai szuletesu kecsua indian Mikha. Szinten tendinitis, szinten orom ranezni, furge labu rokak csapata lettunk.
Gondoltam, akkor a fenekenules jegyeben elmegyek a boltba - 100 lelkes telepulesen a bar uzemel boltkent is. Mire visszaertem, ket north face hatizsakos holgy alldogalt tanacstalanul a szallasom elott - es mintha magyar szot kaptam volna el... aztan pici magyar zaszlot veltem felfedezni. Tunde es Marti Godollorol megerkezett Rabe de los Calzadosba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése