2009. augusztus 20., csütörtök

7. nap Fizikai tunetek eddig

Augusztus 20. Á, boldog augusztus 20-at, vigyazzatok a tuzijatekkal :)

Itt ugy mennek a napok, hogy sem azt nem tudjuk, hanyadika van, sem azt, hetvege v hetkoznap. Szerintem annyira lekoti a figyelmemet, h epp mim faj, hogy lelkileg, szellemileg tovabbra sem fejlodtem semmit ;) de azt mondjak, ez az idoszak errol szol, tehat szeretnem hinni, h nem velem van a baj.

Akkor par szot a fizikai tunetekrol osszefoglalando ezt az egy hetet.

Ahhoz kepest, hogy az ut elott merthetetlen onhittsegemben siman elhittem magamnak, hogy nekem nem lesz vizholyagom, figyelemre melto elovigyazatossagra vall, hogy megis vettem ket csomag vizholyagtapaszt.
Ezek olyan speci cuccok - es ezt csak azert irom le, mert nekem errol fogalmam sem volt ezelott - ami egyfajta masodik borfeluletkent vedik az irritacionak kitett bort. Itt leggyakrabban compeedkent emlegetik, ez a markanev, ami koznevve nemesedett. En altalaban varras (befuzott, betadinba logatott tuvel atszurom a vizholyagot, majd benne hagyom a madzagot, h ne forrjon be, es ki tudjon menni a cucc belole. Felettebb vonzon neznek ki a labujjaim tole, kar hogy nem lathatjatok...) utan ragasztom fel, illetve ha eleg eber vagyok, akkor abban a pillanatban, amikor gyaloglas kozben megerzem az egeto erzest. De ennyi compeed a vilagon nincs, amennyi most mar kellene...

Eleg kifejezo ha azt mondom, hogy het legyalogolt nap es kozel 150 km utan konkretan egy compeedzoknirol fantazialok....? :o

Az ut legelejen a terdem fajt sokat, de ezt a terdszorito es a bot egyutt eleg jol szinten tudja tartani. A vizholyagokkal nem csak az a baj, hogy idiotan neznek ki a becsi virslik a szandalban, hanem az is, hogy a fajdalomtol megvaltozik a mozgasod, hiszen osztonosen probalod kimelni a labujjaidat. Ettol nagyon gyorsan kipurcsannak az izuletek, igy uj elemekent, a tegnapelotti szandalviseles altal tovabb sulyosbitva a helyzetet, most mar a bokam is faj, es ez mar tenyleg komoly es uj fajdalom. Gyakorlatilag be van dagadva, es rohadt nehezen mozgok.

Amiota Bernard eldontotte, hogy nekem rosszul all a hatizsakom, es majd o segit beallitani, azota a hatam is faj, pontosabban a csuklyasizmom van csunyan begorcsolve. A nagy melegtol egyreszt elkezdett fajni a fejem, masreszt dermesztoen csunya lett az arcborom, ehhez valszeg a naptejezes is hozzajarul. Ennek ellenere, meg mielott elfelejtem, tegnap egy spanyol macho meg akart hivni egy italra, szoval csudivonzo peregrina lehetek meg igy is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése