2009. augusztus 17., hétfő

3. nap Villatuerta-Los Arcos 25.5 km

Augusztus 16. 3 es fel kilometer es 4 ora alvas hatranybol indult ez a nap. Villatuertaban a fiesta azt jelentette, hogy az este nyolckor a szallasunk ablaka elotti teren kezdodo nagyzenekaros kihangositott buli masnap 6ra ert veget, igy tokreszeg, nagyon vidam helyiek lekes biztatasatol kiserve kezdhettem utamat felalomban.
Nemi bolyongas utan megtalaltam a falubol kivezeto utat, harom gyorsleptu lengyel nyomaba szegodve. A falu hatarat koveto erdos reszen meg sotetben metem at. A hajnali csendet csak a bal csipoizuletem utemes kattogasa torte meg. Kesobb atadta az utem diktalasat jobboldali partnerenek. Mokas volt.
Bo felora alatt Estellaban voltam, majd ahogy igertem fel kilenc korul mar lelkesen integettem nektek az irachei borkuttol - sajnos, ezt a jelek szerint nem lehetett latni, de eskuszom ott voltam :) spanyol lanyok pattantak mellem, es kiabaltak, hogy Hola, Hungriaaa :D
A bor jo volt. massziv szaraz vorosbor a reggeli oran - ki hinne, milyen lenduletet ad.
Igen am, de azzal nem szamoltam, hogy a vllatuertai erdoben a nadragomhoz ragado toklasz is huseges tarsam marad. Irache utan mar folyamatosan meg kellett allnom, hogy ujabb darabokat szedegessek ki a zoknimbol, mig vegul egy kempingben teljesen atoltoztem, legalabb egy orat veszitve. Kesobb egy baszk-argentin hazasparral egyutt tettuk meg a Villamayorig tarto utat. ok egy napot mennek egyszerre csak - ugy, mint ahogy mi teljesitjuk a kek turat - es szerintem az a pasi is, aki elhaladt elottem az ut szelen mikozben en ragtapasszal boritott labaimat pihentettem zokni neklul. Abbol gondolom, hogy a spanyol egynapos caminos lehetett, mert hangosan rohogott, es ujjal mutogatott a labamra. Qrvara nem volt vicces szerintem....
Villamayortol viszont kegyetlenne valt az ut. 12 kilometer, viz, arnyek, bar es falu nelkul, at a pusztan, vegelathatatlan utakon. Fel 4 volt mire megpillantottam a telepulest, es persze az elso alberguebe beestem. Bent a tulajdonos lelkesen mondta, hogy magyar onkentese is van, Andrea, az este egy reszeben vele beszelgettem, es (ezt reggel mondtam is neki) tobbet tanultam tole, mint gondolna. Elengedesrol, a jelen megeleserol, az ut varatlan ajandekaitol.
Amikor a delutani kis alvasom utan (eszetlen meleg tetoter, matracok a foldon, szakadt rolam a viz) felebredtem, es elindultam ennivaloert, keritesbe utkoztem: megkezdodott a fiesta bikafuttatasa... ott az utcaban, elzarva engem a napi betevo kenyeremtol :D
A lenyeg az, hogy este ugy dontottem, meg kell szabadulnom a helytelen ragtapaszozas eredmenyekent kialakult pici vizholyagomtol (kis labujjon. korom alatt felul). Ebben egy del-afrikai lany, Kelly volt a segitsegemre...nem reszletezem. A tortenet masnap folytatodott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése